2011. augusztus 2., kedd

Ikea kerek ágy Sultan Sandane

Ikea kerek ágy Sultan Sandane:
Ebben a körben Ikea ágy, Felvettem tegnap csak a lányom Stuttgartban. Vettem keresztül Ebay Apróhirdetések, és biztos vagyok benne, vezettem 400 km + Car ... Most építettünk, és sajnos meg kellett találni, hogy ez túl nagy. Úgy néz ki, nálunk valahogy nem elég. Az ágy 2,10 m átmérőjű, négy részből áll és már matrac. Az ágy három éves és költség 799,00 € az Ikea. Ez még akkor is meg kell tisztítani a kárpitos permet vagy hasonló, így ismét csúcs. Már egy óvoda és a kopás nem maradnak ott. Kár, hogy nem illik hozzánk. Azt már egyébként is megélénkült a Vorwerk Polsterboy. Szerintem ez lesz, hogy szeretné-e megvenni olcsó és vegyél egy tisztítás ...

Készítette eBay Apróhirdetések iPhone app. Töltse le most ingyen .
Ár: 199 Ft